Pages

Letakkan link blog anda di sini

Friday, February 18, 2011

Kisah Benar

situasi : penghantaran pizza ke satu kawasan office dikala malam semakin larut...mem wa nie nak cepat sebab ada hal nak setel...hati panas sebab seorang akak nie duk sibuk pertahankan die betul...


kawan: " kak, nie pizza yang akak pesan...akak tengok resit k..."

akak :" eh dik, x cukup 20 sen lagi nie baki die.."

kawan : " kakkk....cube kira betul2..saya dah kira memang cukup2 kak...saya nak cepat nie..."

akak : " mana boleh akak silap kira! akak nie pegawai bank taw x..tiap2 hari kira duit! "

kawan : " kak saya dah kira tadi memang baki x de la...."

mem kepada akak 2 kira then cakap ngan akak 2..." wei memang x de baki la..dak nie kire betul!"

kawan : " kan saya dah cakap saya kira betul...saya form 5 amik akaun la kak! bajet jadi pegawai bank nk berlagak...k pegi dulu..assalamualaikum! "






















p/s: jangan berlagak sangat sebab ada orang yang lagi hebat dari kita..peace! ^_^



0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat bernas!