Pages

Letakkan link blog anda di sini

Wednesday, February 9, 2011

Basikal Oh Basikal

kini aku terasa seperti aku sudah menjadi gemok, semakin cepat penat dan bla..bla..bla..
lalu aku mengambil insentif yang berbeza dari orang lain..
mengambil iktibar dari masa lalu dan dengan pengalaman yang sangat mahir...
Aku sudah kembali seperti zaman kecil2 dulu....
Aku sudah mula berbasikal semula semenjak aku lama meninggalkan zaman itu!

hahahaha...aku terfikir mengenai kenaikan badan ku dan aku perlu excersice secara santai...
bila dah naik basikal sekarang nie...memang cukup berbeza...udara pagi yang ku hirup sangat menyenangkan hati...


Basikal Aku sekarang!

lalu...Aku mengajak anda semua rakan - rakanku kembali menaiki basikal sebagai rutin harian..
hal ini adalah kerana kita semua sudah semakin buncit!!! hahaha...

saranan berbasikal ini ditujukan khas kepada senol the buncit, Ammar the Kerinting, KEyo The Panjang, MAd the sereng dan Ijat the sumbak...

dan tidak terlupa kepada Rasis Si Pendek, Fira The Silent dan Nik the Grik!

Titik ^_^

p/s: berani kerana benar so ada berani ker kawan2 ku??

2 comments:

milah hasan said...

aku kurus sey~ hahahahaha! belikan aku basikal, aku follow ko dr belakang.. kekekeke~

sir alex faizal said...

PErasan Kurus!! come on sisssss....mana ko nak letak perut ko yang nampak 2...x gune ko nak sorok ngan tangan ko 2 la wei! haha

Post a Comment

komen anda sangat bernas!