Pages

Letakkan link blog anda di sini

Wednesday, February 9, 2011

Anda Pernah Dengar Monoloque?

selamat pagi kepada anda semua...
dah lama aku nak komen pasal monoloque nie..
sape2 yang follow band indie butterfingers mesti kenal siapa die nie..

Lagu Die yang femes skng adinda & kekanda feat atilia..
dan sekarang die femes ngan lagu tiada kata secantik bahasa...
first aku dengar kat melodi...tengok macam orang yang mabuk then wat show..
lama2 aku dengar masa pagi drive kete..wahh!! delicious song sebab melayankan beb pagi2..

So lagu nie antara yang menjadi semangat pagi2 bagi aku untuk meneruskan kehidupan yang baru..

Enjoy The Song!

^_^

Monoloque : Tiada Kata SecanTik Bahasa




Lagi satu lagu pagi2 aku dengar.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


One Buck Short : Kelibat Korupsi




p/s: memang layan lagu nie beb! :)

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat bernas!