Pages

Letakkan link blog anda di sini

Tuesday, September 21, 2010

ish..ish...

Semalam macam2 yang aku alami dari pagi sampai ke malam...
ntah macam mana aku boleh terjebak pergi ke majlis rumah terbuka anjuran barisan nasional kawasan shah alam...( dah tentu kena ajak ngan awk aku pnye! )

maka bermula la cerita...
dari 1 malaysia..
dari kecil hingga dewasa..
dari miskin hingga kaya..
dari makanan dan minuman yang sama jerk!
semuanya bergembira menyambut hari raya...

apa yang aku tahu..
dato' seri najib datang pada malam 2..
igt nk balik awal tapi kena tahan lak ngan pasangan...
nak tengok artis katanya....

ada satu benda yang aku perasan sekarang...
zaman betul2 sudah berubah
selepas dato' seri najib datang dengan escot2nye...
para artis mula menyanyikan pelbagai lagu raya..
berkumpul semua yang hadir tengok konsert free 2..
ish..ish..aku betul2 macam x percaya...
budak2 dari standard 1 hingga standard hampir kebanyakannye dah ada handset kamera!
mak eh! ak pon pki hndset cikai2 jerk..
ini bukan bermaksud aku dengki..
cuma aku berfikir..
jika budak2 sekarang dah pandai meminta lebih dari family..
bagaimana zaman anak aku nanti?
adakah aku akan memenuhi permintaan anakku ini atau didik beliau dengan ajaran yang ayah aku bagi kat aku dulu???

itu....
kita kena tengok nanti...
checkmate!

p/s: memang ramai yang hadir..tapi makanan mengecewakan..cikit + x sedap!













0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat bernas!