Pages

Letakkan link blog anda di sini

Tuesday, April 27, 2010

siapakah gerangannya?

Entry kali ini..
aku lebih bersifat keperibadian..
kepada yang suka harus menikmati..
sesiapa yang tidak menyukai harus pendam di dalam hati..
terima kasih mengunjungi dan terus mengunjungi blog ini..

Aku ingin sangat memiliki camera nikon d70
owh! sangat2 mengimpikannya...
bilakah aku mampu memiliki cameraku sendiri..
biar padat blog aku ini dengan gambar...
hahaha..

Tapi..
siapa yang aku harapkan untuk belikan aku camera 2?
harap2 gadis ini mampu membelikannya untuk aku..
haieu~~haieu~~
Norfahana Bt Mohamed Sarwani...
Cinta Anugerah tuhan!
( agak jiwang di sini )
hahahaha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


p/s; kalau baca jangan gelak sendiri erk c.fara..hehe

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat bernas!