Pages

Letakkan link blog anda di sini

Saturday, April 24, 2010

Kisah di Kedai Mamak

Tepat jam 7.45 mlm..
selepas solat maghrib ( pstt..wajib semayang dulu..)
aku dan kawan2 yang lain turun ke kedai mamak istimewa yang x berapa nak istimewa...
agak ramai jugak yang tengok bola malam nie...( dalam hati berkata )
Dengan langkah semangat aku berjalan masuk ke dalam kedai sambil memakai baju Manchester uNited..
Kedengaran suara2 sumbang yang membenci Man utd Memperli aku...
mereka berkata..
" woit dak manchis lighter united! ada bran lak lu pkai bju man u mlm nie? "
" Ko nak Aku sediakan rokok ke bile ko bakar baju ko bila kalah nanti...HAHAHA?"
.
.
pehhh...x letih tahan derr bile aku dengar...
lalu aku berkata kepada sekumpulan orang di meja belakang..
" oooo... dak2 loserfool N Chelshit rupanya!"
" patut la dari tadi berkokok x habis2.. "
.
.
Lalu aku order secawan teh o panas sambil menonton perlawanan...
Sepanjang perlawanan aku punye hati terbakar jerk dengan Semangat kaki bakar penyokong Loserfool n Chelshit...
" woit, bek lu suh p.cik alex g tukar berbatov 2 ngan striker form 5 lagi bagus la..."
" budak lagi bagus dari kuda lembap 2"
.
.
.
Aku bertahan lagi...
Sehingga la P.cik Giggs mejaringkan gol dan p.cik Nani berjaya menyumbat gol cantik..
Mula aku n grup aku berkokok mengutuk dak2 yang mengutuk kami tadi...
" woit dak2 loserfool n chelshit! lu orang ready wa x sabar nk wat jersey lu orang jadi kain buruk wa kat bilik.."
Puas hati aku bila dapat bersuara selepas kemenangan Man utd tadi!
.
.
.
Walaupon hati gundah gulana tapi kemenangan harus diraikan!
credit 2 nani n giggs atas jaringan mereka...
p/s: kepada berbatov! terima kasih main baguih tadi..x sabar nak tengok ang pi ac milan nanti...
Harap2 jadilah hendaknya pegi sana n tukar ang ngan PATO next season...
Season nie menang piala bermaksud 4 kali berturut - turut juara liga..
Wah! man utd memang terbaiklah!
betul2 hao liao!
Kepada Pasukan chelshit...Semoga aNda Kalah Satu game selepas Ini..
yeaahhh!!!
.
.
.
P.cik Giggs memang terbek score 2 bijik malam nie!
.
.
.
p.cik nani tahniah atas jaringan meng' anjing ' keeper tadi..hahaha...

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat bernas!