Pages

Letakkan link blog anda di sini

Monday, March 22, 2010

MEngiMbas Kenangan Lalu...

Kini Umur Aku Sudah 23 tahun...
14 tahun rasa seperti sekejap ...
Masa Umur aku 9 tahun Arwah nenek aku menghembuskan nafasnya yang terakhir...
tetibe rasa rindu dekat hati...

Terima kasih kepada beliau...
Masa aKu kecik Dulu beliau yang selalu jaga aku...
x sangka cucu die sekarang nie dah berusia 23 tahun...
Insyallah..
Jasa Mu akan Ku kenang Sampai ke Mati...
Al-fatihah...
dah 14 tahun Die Meninggalkan aku..
Teringat Balik Aku Masa Kecik2 dulu time die jaga aku...
AKu seorang YAng nakal dan Degil..
huhuhu...

Ini Masa AKu Berumur 2 tahun rasanya..
hahaha...
Next Picture
.
.
.
.
.
opss!!
masih berumur setahun lebih..
maka tidak salah siarkan pic ini erk!
huhuhu...
p/s: cik Fara bagaimana saya ketika kecil..coment?


0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat bernas!