Pages

Letakkan link blog anda di sini

Thursday, November 19, 2009

Malaysia Tutup Kedai???

Tajuk yang menjadi pemerhatian aku pagi nie..bukan senang aku bgun pg sambil menghirup teh o panas menghadap laptop untuk membaca akhbar online..huhu..duk2 tekan2 baca paper dah terkeluar tajuk nie..malang sekali bagi skuad malaysia tahun nie..sekali lagi tidak layak untuk ke piala asia 2011..Aku tidak tahu kenapa kita nak membezakan ranking dan takut untuk berlawan dengan pasukan yang beranking di bawah 100 padahal aku rasa sama jer dorang manusia gak...


Walaubagaimanapon, MALAYSIA kecundang di tangan uzbezkistan dengan agregat 2-6...dan sekaligus menutup peluang malaysia untuk melangkah ke pertangdingan tersebut..aku harap benda nie dijadikan pengajaran untuk pengalaman dan sentiasa berusaha untuk membangunkan kembali kegemilangan bolasepak malaysia pada masa hadapan....

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat bernas!