Pages

Letakkan link blog anda di sini

Wednesday, November 18, 2009

Final Project...

Fuhhh...hari ini 18.11.2009...dah lama ak x update blog nie..3 hari selepas 2 tahun aku bersama dengan si dia dan 2 hari selepas paper terakhir aku sem 5 nie..baru nk menghirup udara yang segar selepas penat mengabdikan diri di dalam bilik untuk study tapi hati masih x tenteram sebab aku kena Wat FINAL PROJECT progress...waaaa...

MAlang bagi aku sebab aku skng sangat terdesak untuk buat field work dekat ladang roselle...aku nak buat mesin pengering roselle untuk final project tapi lctrur aku suh aku wat kajian pasal roselle then ada banyak benda aku kna kaji bru leh tentukan design ape aku kena buat..apa yang perlu aku buat skng???? aku dah agak terdesak skng nie nk cari ladang roselle...so kepada sesape yang tahu kt mana ladang roselle..plz help ME! aku nk g field work dalam masa terdekat nie!!! nak mencoret kan warkah pon dah malas sebab fkir pasal final project..adoiii..k guys..hope u oll enjoy cuti sem nie!!! aku??? kena kerja keras wat final project...:-(

0 comments:

Post a Comment

komen anda sangat bernas!